Handelsbetingelser for Ønskehjørnet

Levering:

Hos Ønskehjørnet benytter vi GLS som leveringsform.

Den forventede leveringstid er 2-4 hverdage på alle lagervarer, medmindre andet er angivet ved bestilling. Når vi har modtaget din ordre, pakker vi varen og afsender varen hurtigst muligt på alle hverdage. Idet vi afsender din ordre, får du automatisk en besked på mail.

Du har også mulighed for at afhente din købte varer i Ønskehjørnets fysiske butik inden for almindelig åbningstider. Vælger du at benytte dig af afhentning som leveringsform, får du direkte besked via e-mail når din ordre er klar til afhentning – husk at medbringe dit ordre nr. 

  • Ved ordrer over 500,- DKK tilbyder vi fri fragt til din nærmeste GLS Pakkeshop.
  • Ved ordrer under 500,- DKK tilbyder vi levering til din nærmeste GLS Pakkeshop for 49,- DKK

Betaling:

Ønskehjørnet modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Returnering:

Ønskehjørnet yder 14 dages fuld returret. Perioden beregner fra datoen, hvor varen modtages. Varen skal returneres ubrugt og i samme stand, som du modtog den.

Vær opmærksom på, at du mister din fortrydelsesret hvis:

  • Varen ikke returneres komplet
  • Varens værdi er forringet
  • Varens emballage er brudt eller på anden måde åbnet og taget i brug

Ønsker du at returnere en vare købt på Ønskehjørnet.dk, kan du enten returnere den i vores fysiske butik (mod fremvisning af kvittering) eller sende den retur til os fra dit nærmeste posthus eller pakkeshop. Vær opmærksom på at pakken skal sendes direkte til Ønskehjørnet – ikke til pakkeshop!

Du bedes udfylde vores returseddel, som du finder her og sende den til os sammen med din returvare. https://return.shipmondo.com/oenskehjoernet

Du dækker selv alle omkostninger forbundet med returnering.

Varen sendes retur til:
Ønskehjørnet
Rådhusstræde 15
8900 Randers C – Danmark

Tilbagebetaling:

Ved fortrydelse af dit køb, får du beløbet tilbagebetalt på dit benyttede kort ved købet senest 7 hverdage efter vi har modtaget dine returvarer. Ved mistet fortrydelsesret, f.eks. i tilfælde af værdiforringelse (læs mere ved ovenstående punkt – fortrydelsesret) som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Fragtomkostninger refunderes ikke.

Reklamationsret:

Når du handler hos Ønskehjørnet, er dit køb omfattet af købeloven og mangelreglerne. Ifølge købeloven har du to års reklamationsret, hvilket betyder at du kan reklamere over dit produkt i 24 måneder efter du har modtaget din vare. Din reklamationsret skal være berettiget, dvs. at manglen eller fejlen på varen ikke må være opstået som et resultat af, at du har selv har beskadiget produktet eller brugt det forkert. Hvis vi modtager din reklamation og det viser sig at varen ikke fejler noget, skal du selv dække for alle eventuelle omkostninger, eksempelvis leveringsomkostninger.

Ønsker du at reklamere over en vare, så kontakt os venligst pr. mail: oenskehjoernet@gmail.com eller ring til butikken på 20 30 01 37.

Ved reklamation over en vare købt på Ønskehjørnet skal vi bruge dit ordrenummer. Du finder dit ordrenummer i din ordrebekræftelse, som vi har sendt dig på mail.

Fragtomkostninger i forbindelse med håndtering af reklamationer hæfter Ønskehjørnet for, som sælger ved onlinekøb.

Generel info – Ønskehjørnet
Rådhusstræde 15
8900 Randers

Tlf20 30 01 37
Mailoenskehjoernet@gmail.com

CVR nr.: 40747842

Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Ønskehjørnet har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Ønskehjørnet er: Gitte Lyngsdal

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Ønskehjørnet har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til oenskehjoernet@gmail.com.

Cookies

https://ønskehjørnet.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer.

Statistik

Vi bruger statistik på https://ønskehjørnet.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Statistikken anvendes kun med det formål, at optimere Ønskehjørnet’s hjemmeside.

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: oenskehjoernet@gmail.com samt hjemmesiden du har købt varen på.